♥ Härlig morgon;

God morgon, god morgon!

Fick de där efterlängtade 7 timmars sömn inatt så nu är jag pigg och glad igen och har en massa ny energi!! Lovely!
Sitter just nu och äter frukost och ska om ca 40 minuter dra iväg till stationen för att möta upp Jenna, vi ska tajma tåg. ;) Börjar inte förrän vid 8.50 så jag stannar i väsby med henne en stund innan jag drar till skolan.

Har kör idag och jag måste verkligen börja lära mig låtarna snart.. Sen är det ju studenternas mösspåtagning den 21 maj och då måste jag kunna studentsången, vilket jag knappt kan melodin på.. :S Aja, det ordnar sig tror jag eller jag hoppas i alla fall på det..
Måste ta hem matteboken idag också, har nationella i matte imorgon..SKIIIIT!!! Kommer ändå få IG så varför anstränger jag mig ens??


Aja, vi hörs mer senare! Ha en bra dag. Puss ♥♥

Kommentarer
Postat av: Dinbloggärbra

skulle inte du söka in till Idol?? :)

2010-05-11 @ 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0