♥ Fredagsmys;

God kväller alla!

Sitter och myser med min marabou choklad - polka, framför tv-tittande av Talang på 4an samtidigt som jag springer in och ut från balkongen eftersom att det är dövarmt här inne! Haha
Har en plugg-fri hemmakväll för engångs skull vilket är otroligt skönt. Har varit upptagen flera av de tidigare helgerna så för mig är det meganajs att bara vara hemma och ta det lungt. :)


Imorgon kommer Jaaz hit ♥♥♥ hon vet fortfarande inte vad vi ska göra så det får bli en överraskning för alla.. Eftersom att jag vet att hon ibland läser min blogg och just nu kan jag inte skriva vad vi ska göra men kommer göra det senare imorgon. Det blir en heeeeldag måste jag i alla fall säga. Hoppas det blir kanonväder! :D ♥♥

Ha en fortsatt bra fredagskväll allihop! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0