♥ Fredag;

God morgon.

Äntligen är efterlängtade fredag här! Idag blir det skola och sedan dra hem till pappa. Kommer uppdatera i form av en liten text och bilder hur det går för oss att vara barnvakt, jag och min syster.
Just nu sitter jag och äter frukost, kom ut från duschen för ett tag sen och ska åka iväg vid 7.45 med bussen till tåget. Möta upp Jenna på stationen och snacka som vanligt under tiden tåget åker till väsby. Vi kliver av, sen fortsätter jag till skolan och Jenna sitter kvar och väntar på sin buss som går senare.. Ja..Hehe..

Mer uppdatering blir som sagt senare ikväll när jag kommit fram. ;)

Ha en bra fredag! Puss ♥♥

Kommentarer
Postat av: Jenna

"Jenna sitter kvar och väntar på sin buss som går senare"..

– Myckeeeet seeeenare......

2010-05-07 @ 11:15:21
URL: http://jebricaess.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0