♥ Fredag;

God morgon. Och så var det efterlängtade fredag igen då. Hääärligt!
Sitter just nu och äter frukost och ska om ca 20 minuter bege mig ner till bussen för att åka vidare till tåget och sedan till skolan. Ska möta upp Jenna på stationen också.
Har matte a nationella idag, den andra delen eller vad man nu säger. Jag hoppas att det går bra men ändå så har jag inte lyckan med mig var det gäller matte..Men men.. Genom att jag ens gör provet visar ju i alla fall engagemant vilket jag hoppas min lärare ser, att jag verkligen vill försöka även fast det kanske slutar mindre bra. I alla fall så tänker jag inte tänka på det nu..

Efter det provet som btw är från 8.30 - 10.30 har jag lunch och sedan svenska vilket jag bara kommer gå på i en halvtimma. Sen ska Vivianne, jag och en till tjej förbereda oss för att sjunga på studenternas mösspåtagning. Är lite nervös faktiskt men det hör väl till?

Sen är jag äntligen hemma och min underbara helg börjar!

(tagen av mig)


Hörs mera senare, pusss ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0