♥ Färgat och klart ;

Tjaba!

Har precis färgat håret och har fönat det och tagit kort. Jag tyckte i alla fall att det blev bra. Precis som jag ville ha det. Bild visas nedan.



Om ett tag så ska jag sätta mig ner i sängen med en kopp te och snabbt repetera matten.Bäst att inte råplugga dagen innan, men jag försöker bara komma ihåg olika grejer som jag tror kommer på nationella...Det får gå som det går helt enkelt. 2 prov är det imorgon, först ett prov utan miniräknare och sedan ett annat prov som man får ha miniräknare. Skulle inte förvåna mig om jag fick en total blackout när jag sitter där i aulan och har proven framför mig...GAAH!!
Jag hatar verkligen matte, det är nog det jag hatar mest i livet! Jag är sååååå sjukt lättad och så otroligt glad att matte-perioden snart är slut!!!!

Sedan ska jag försöka sova tidigt eftersom att provet börjar 8.30. Vill gärna känna mig utvilad.
Ha en bra kväll så hörs vi imorgon. God natt. ♥♥

Kommentarer
Postat av: Dinbloggärbra

Lycka till! Det kommer nog bättre än du tror ;) Var glad att du slipper matte b :P

2010-05-11 @ 20:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0