♥ En underbart rolig dag!;

Tjo!

Nu har Jaaz gått hem. Dagen har varit suuuuuperkul! Det började med att vi var ute och solade, åt fruktsallad med glass som jag gjort. Gav henne mina presenter och vi pratade om allt möjligt.
Senare gick vi in, lagade kycklingwok med cous cous och jag måste säga att Jaaz är en mästare i köket, speciellt bra på att få till cous cous bra! :D
Vi blev sugna på nåt sött så vi bakade kladdkaka i micron och ja det går faktiskt, ska skriva receptet imorgon! Och medans jag gjorde kladdkakan så fixade Jaaz smooties och det var verkligen himmelskt gott!!!!! Satt och pratade på balkongen en stund och sedan målade vi naglarna.
Senare gick vi ut en sväng och vi fick en crazy idé att först gå hem till henne för att hämta pengar för att sedan kuta upp till affären som nästan var nära på att stänga, för att köpa godis till filmen vi såg nu på 4an "27 dresses".

Det har hänt mycket skoj idag vilket är otroligt roligt eftersom att man aldrig vet vad som händer när man umgås med Jaaz. :D

Bilder läggs upp imorgon eftersom att vi tog enormt mycket bilder.. :)


Nu blir det snart sängen. God natt! ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad gav du henne då? :)

2010-05-24 @ 10:00:43
URL: http://musicamaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0