♥ En trevlig helg;

Tjaba!

Nu är jag tillbaka här igen. Jag har varit borta hela helgen och var på en spa-kväll igår, vi gjorde ansiktsmasker, manikyr, pedikyr och en massa goa krämer. Sen fick vi en väldigt rolig överraskning! Vi skratta så vi nästan dog. Det innehöll en kille med tjejkläder som fjanta sig. Haha.. Dip med en massa olika grönsaker och frukt bjöds det på och det var suuuuper smarrigt!! Vi filmade ett par videosar också och vi hade verkligen roligt asså! Haha
Ja, det var en superkul helg verkligen och jag har skrattat så mycket så jag lever nog i hundra år till! Har även tagit en massa bilder på allt möjligt som jag ska lägga upp senare, dock blir det inte alla bilder naturligtvis ;).


Tjingtjong så länge!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0