♥ Dystert väder;

Satt och skrev på mitt kärleksarbete när det plötsligt från ingenstans började hagla som tusan, blixten och åskan var också här fast inte på snabbvisit inte utan stannade i säkert 1 timme. På ett sätt tycker jag att det är mysigt när det regnar men samtidigt så blir man typ deprimerad. Allt känns plötsligt så dystert.



Satte mig ner för att kika på nya spännande maträtter i min stora kokbok eftersom att jag älskar att alltid prova på något nytt och spännande. Hittade ett par saker som jag tror jag ska ge en chans för provsmakning. Man kan ju inte säga att man inte tycker om saker och så förrän man provat eller har jag fel?

Nu ska jag nog fortsätta med kärleksarbetet och lyssna på nyskapande musik på Spotify. Några tips på bra musik? Jag är som sagt allätare vad det gäller musik, så på med tips bara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0