♥ Done!;

Sååå äntligen!! Klar med plugget efter att ha skrivit ca 9 sidor med olika grejer från svenskan som att t.ex analysera dikter och så.. Nu kan jag äntligen fokusera lite mer på matten. Har nationellt prov imorgon och jag känner redan nu att jag kan, jag kan, jag kan. Får inte ta ut något i förskott fast det alltid blir så i alla fall men men.. Får inte råplugga så att jag istället glömmer allting.. Får nog läsa igenom allt en gång till bara för att vara riktigt säker..


Sedan ska jag hoppa in i duschen och välja fram kläder imorgon eftersom att jag och två tjejer till ska sjunga på studenternas mösspåtagning som sker imorgon. Det blir spännande!! :D

Ciao ciao! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0