♥ Back on track;

God morgon!

Ja, som ni ser har jag inte uppdaterat sen i fredags men ska nu börja uppdatera igen. Har en massa bilder som jag tagit som ska läggas ut senare idag efter skolan. Kommer dock inte lägga ut alla bilder men ett par får ni se. :)

Just nu sitter jag och äter frukost. Vilken härligt väder det är ute och i lördags så var det 22 grader + sooool, det gillar vi starkt!!! Nu är sommaren snart här, I can feel it! :D Wiiho, man blir mycket piggare av att det är ljust.

Snart blir det skola, slutar 16 och är hemma runt halv 5 nångång. Då ska jag käka och sedan uppdatera bloggen i bilder. Det är bara några få skoldagar kvar för mig till skolavslutningen..Det suger ibland när jag tänker på att jag kunde ha tagit studenten nu sista maj som alla andra.. Men men.. Jag är glad att jag är vart jag är nu!

Aja, om jag inte slutar nu så babblar jag på mer.... :P
Ses sen, puss ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0