♥ Yoga;

Hej på dig min bror! Haha

Har verkligen, verkligen försökt att plugga matte och en del har jag väl gjort men inte lika mycket som jag velat ha klart.. Men ibland hittar man bara inte motivationen till det... Jenna mutade mig med glass när hon kommer hit i helgen haha, det fungerar ju men inte så att min motivation till matten kommer tillbaka, nice try Jenna ;)


Dessutom har jag fungerat på att börja träna Yoga, spännande va? Haha
Yoga är bra för att rörligheten ökar, man blir starkare, balanssinnet blir bättre, ger avslappning och inre harmoni.. Det låter ju inte fy skam riktigt, fast jag med brist på tålamod kommer möjligtvis ha väldigt svårt för allt detta "avslappnande" grejen, men kan ej säga nånting förrän jag testat.  ;)


Nu ikväll så blir det spännande CSI! I love it!!! Haha, sen ska jag sova eftersom att jag inte fick så jättebra sömn i natt och ska dessutom inte försova mig imorgon! sådeså ;)   ♥♥






Kommentarer
Postat av: Denise

ååh vad kommer det där "hej på dig min bror" från? pettsson och findus eller vad är det? :D minns det ju haha

2010-03-23 @ 01:19:31
Postat av: angelica

Haha ja det är bla från pettsson och findus ;)

2010-03-23 @ 06:51:18
URL: http://hheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0