♥ Wihoo;

Hjälp vad efterlängtande Andra Avenyn var bra och spännande! Kan knappt vänta tills nästa vecka..iiih ^^
Det enda jag kollar på, på tv är faktiskt bara Andra avenyn och CSI men nu också Desperate Housewives som börjat igen. Så sjukt bra och spännande program. I love it!Har du något tv-program som du bara måste följa? :)

Nej nu måste jag börja packa upp mina kläder och även slänga dom i tvätten så jag kan tvätta first thing in the morning. ;) Hjälp, har faktiskt börjat fastna för att prata engelska. :O Haha ^^


I alla fall så om ett tag så blir det sängen och sova eftersom att jag känner mig sjukt trött nu och har sovit dåligt de senaste nätterna. Men men, det ordnar sig.

God natt! Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0