♥ Vackert väder!;

Tjaba!

Det har varit vackert väder heela dagen vilket gör att man verkligen hoppas på att våren äntligen är här! Det glada humöret stiger också och ger kroppen ett lyckorus. I like it. :)

Kom hem för ca 20 minuter sen och idag har det varit en lika händelserik dag och som grädden på moset så testar barnen mig inte lika mycket som dom gjorde igår. Jag har blivit lite mer bestämd vilket är bra och har även fått ta lite mer ansvar. I like it too. Hehe^^
Alla barnen och vi fikade med tårtor som ett barns pappa hade gjort, otroligt goda måste jag säga!


Nu senare ikväll så ska jag skriva dit några detaljer på min rapport och sen bara ta det lungt, chilla, koppla av och sånt :) hehe sen är det Desperate Housewives som bara måste tittas på. =)
Skriver mer senare, pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0