♥ Utdragen frukost;

Sen och lite utdragen frukost som precis är uppäten på lunchtid. Skrev tidigare att jag satt och väntade på kaffet men jag stannade kvar på mitt rum, la mig i sängen och lyssnade på musik så jag glömde bort kaffet och när jag väl kom på att jag hade kaffe ståendes i kokaren var den kall :/ så jag gjorde ny kaffe :)
Åt en (vad jag tycker är bra) rejäl frukost idag för att orka med dagen. Första gången det blir en sådan här fin frukost. När jag äter på förskolan nästan varje dag så blir det bara smörgås eller gröt och sånt som man bara slänger i sig för att man måste. Så det var najs och mysigt att äta en sådan frukost just idag :) Hihi




Har även suttit och tagit fotografier på olika ting som jag lägger upp om ett tag eller så. ;)

♥♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken god frukost :D allt bra?

2010-03-29 @ 12:32:11
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0