♥ Underbara fredag;

Tja tja! :D Freeeeeeedag !! Underbart med helg verkligen.

Imorse var jag verkligen trött av att behöva åka till förskolan innan 7, men fördelen var att jag fick sluta tidigt och det tackar vi för. :) Det var verkligen snöstorm ute men nu under dagen verkar solen ha kikat fram en aning under molnen. Stog även idag ute på gården och solade så skönt! :) Mina fräknar kommer fram mer och mer pga solens strålar. Tihihi
Var sedan och besökte den andra förskolan som jag varit på innan. Alla barn kom ihåg mig som tur är och jag funderar på att gå och hälsa på dom även nångång nästa vecka. :)
Var sedan med mami på Willys där de gjort om kassorna och grejer till så att man får dra och packa ner sina egna varor. En aning krångligt kanske men det tar ett tag innan man lär sig.

Om ett tag så ska jag göra middag. Vet inte vad jag ska laga ännu men hittar säkert på något kreativt som alltid (a) haha. Sedan börjar mitt fredagsmys! :D :D

Skriver mer senare, vi hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0