♥ Tv-tittande;

Såg precis på Andra Avenyn, sjukt bra! Haha ibland är det såå spännande att även fast jag sitter ensam så blir jag helt exalterad och kommenterar vissa grejer under programmets gång. Haha visst är jag knasig? xD

I alla fall om ett tag så ska jag gå och lägga mig. Kände mig inte helt utvilad imorse när jag vaknade av att väckarklockan ringde mitt i en dröm, jag blev mest irriterad. Haha ^^


Bild från 6 februari -10

Skriver antagligen mer imorgon innan jag sticker iväg till förskolan. :) God natt o sov gott


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Oja, jag älskar den låten :D

2010-03-10 @ 23:01:35
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0