♥ Tråkbilder;





Tjoba!

Tvätta kläder -CHECK!, Städa -CHECK!, Plugga -inte CHECK!
Jadu, hehe...Plugget kommer nog inte fungera idag eftersom att jag har så mycket annat för mig hela tiden och har svårt att koncentrera mig. Imorgon är det måndag och då kommer jag definitivt ta tag i plugget! Jag lovar. Då kommer det kanske bara vara nåt inlägg här på bloggen för nu är det verkligen prio nr 1! Gaah blir tokig! Haha :P

Aja.. Nu ska jag laga dinner, kycklingköttbullar m eget potatismos och sås + sallad of course! :D




Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

DU SER, du tar fler ego bilder än mig :P



SV: Haha, vi får väl se om det blir sol elelr regn när jag mr till sthlm ;)

2010-03-14 @ 19:12:53
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0