♥ Torsdag;

God morgon god morgon! Här var jag uppe med tuppen igen då hehe. Ska käka frukost på förskolan precis som igår, lite konstigt faktiskt att gå hemifrån med tom mage men som vanligt sitter jag här och dricker mitt koffein, min juice som alltid! Hehe sedan blir det morgonkaffe med personalen. :)


Blev besviken när solen inte är uppe nu, det är helt grått på himlen och det ser ut som om det ska börja regna vilken sekund som helst, men det är ändå bra eftersom snön smälter då. Förresten så såg jag den mörka asfalten igår för första gången på länge men det är hala fläckar lite här och där i alla fall.


Jahapp och när jag kommer hem så blir det förhoppningsvis plugg eller nej jag måste börja ta tag i plugget! Och om jag nu vill ha G i matte på nationella måste jag satsa nu innan det är försent..


Ha en bra dag!
:)

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha men hur svårt är det att skriva några meningar varje dag? ;) Kom igen Anci :D

2010-03-11 @ 12:12:40
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0