♥ Torsdag;

God morgon god morgon.

Redan torsdag? Can't believe it nästan haha. Veckorna går så fort vilket är bra men ändå så måste veckorna ta det lungt eftersom att man vill hinna med så mycket som möjligt och jag känner att jag knappast hinner göra nånting nu för tiden, träffa vänner och så.. Men men, that's life antar jag och man får ta möjligheterna när dom kommer helt enkelt.

Sitter just nu och lyssnar på musik innan jag drar iväg till min APU. Har även ett glas apelsinjuice som vanligt i handen och väntar med morgonkaffet förrän jag är på förskolan. ;)
5 åringarna, ett par fröknar och jag ska iväg och se på en teater som heter "Prinsessan papperspåse". -Blir nog roligt för barnen att se även fast de kanske inte kommer förstå sensmoralen i det hela.

Aja, hörs mera senare när jag kommit hem. Ha en bra dag! Puss på kinden  ♥♥

Kommentarer
Postat av: BÖGJÄVEL

TACK! :D Allt bra?

2010-03-18 @ 08:09:07
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: BÖGJÄVEL

Jag med :D

2010-03-18 @ 15:59:44
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0