♥ Tisdag;

Tjena mors i galosh! eller nåt.. hehe^^

Fick otroligt bra med sömn i natt, somna typ direkt efter CSI och vaknade vid halv 7. Så najs att känna sig utvilad för engångsskull! ca 8 timmar sömn! Great, både jag blir gladare och jag tror barnen på dagis uppskattar om jag kommer dit med ett bra humör......men...... där tog det glada humöret slut...Jag tittade nämligen ut och vad ser jag där?? Jo snöstorm!!?!? Asså jag finner inga ord! Jag hoppas verkligen att sommaren är låååång!

Aja, nu släpper jag det för ett tag. Hur mår ni annars då? :)
Egentligen börjar jag halv nio men en fröken där ville att jag skulle komma vid 8-15.30 istället för 9.16.30, vilket bara är great! Om det inte blir nå problem förstås när jag går därifrån ;) Hehe



Sen ska jag hem och plugga! Huuah! ^^

Vi ses


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hahah ok, vi får se hur långt tid solen stannar kvar där :D



Hahahah såklart eller nej, konstiga är det inte :D



Jaså, okej. Måste fan testa det nästa gång :D

2010-03-23 @ 12:27:15
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0