♥ Tisdag;

God morgon god morgon! :) Läget? Jag mår bara bra trots att jag vaknade tidigare än väckarklockan. Kanske för att jag råkade somna till CSI igår, var så sjuuukt trött. Missade slutet också så jag fick inte veta vem mördaren var.. :/
Hmm.. men men..


Idag skiner solen härligt igen! Så underbart att våren kommer. Hoppas på INGEN mer snö nu! Då blir jag skogstokig om det kommer mer.. Haha^^

Jag sitter här och käkar frukost samt lyssnar på musik som vanligt dårå :).. Börjar kl 9.00 och slutar 16.30, har en 30 minuters rast därimellan så det är najs! :)
Drack lite kaffe igår där på förskolan, och jag säger bara usch det var inte så gott nu. Har ju druckigt kaffe förut men om man inte druckigt på ett tag blir det en annorlunda smak. Jag tror jag håller mig till te! =)

Skriver mer när jag kommer hem, see u later !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0