♥ Till skolan om ett tag;

Tja tja! :)

Har precis käkat middag, hehe jag vänder på alla måltider idag. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och sjunger med och ska om ca 1 timme iväg till skolan då jag ska på utvecklingsamtal som är kl 17. Förhoppningsvis går det bra som jag förväntar mig. Ska sedan möta Ida på stationen då vi ska bege oss hem till mig för att hon ska kika på mina väskor som jag har liggandes och bara skräpas. Vi ska eventuellt baka nånting och bara ha det trevligt :) Får se hur det blir helt enkelt. ;)



Ha en fortsatt bra dag! :) Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar; Tack :D jo jag vet men var lite osäker dock :)

2010-03-29 @ 17:57:14
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0