♥ Söndagskväll;

Tjoho!

Kom typ precis ut från duschen och har hunnit moussa och föna håret samt målat mina naglar skrikrosa! Haha barnen på förskolan lär nog bli glada eftersom att det var efter deras önskemål jag har rosa på mina naglar.

Tidigare idag när jag skulle ta kort på alla mina väskor (som finns några inlägg ner) och var påväg tillbaka till mitt rum gick jag igenom vardagsrummet om när jag precis passerade den stora dundrande stereon som står alldeles intill mitt rum sattes den på av sig själv, heeeelt sjukt! Detta börjar bli skrämmande. Gick och stängde av den men senare ville jag sätta på en skiva och lyssna eftersom att det är en sån hög bas på den, men när jag väl stog där gick den inte att trycka på överhuvudtaget!? kontakten var i och allt men efter ett eländes tryckande för att få den att fungera gav jag upp... WEIRD!! :O

Aja i alla fall så ska jag sätta mig ner framför tvn om ett tag för att se blåsningen på 3an och sedan vill jag se en film men vet inte vilken ännu. Det tar typ hundra år för mig att välja film så jag kanske borde gå och göra det på momangen då. ;)

Ha en trevlig söndagskväll :)

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Det spökar verkligen hos dig :o



SV: Haha :D

2010-03-14 @ 21:50:29
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0