♥ Söndag;

God morgon!

Idag är jag pigg och glad trots att jag inte gick i säng förrän vid halv 2 och dessutom är uppe nu. Hehe^^
Ska väl om ett tag käka frukost och sedan börja plugga matte och det igen eftersom att det inte blev nå plugg igår, tiden gick bara så fort. Vi glömde till och med bort att äta först och maten blev inte klar förrän vid 20 igår kväll.. Haha :P Så för mig blir det endast plugg idag.. ;) Får se hur långt jag kommer denna gång, har ju som sagt gjort klart 1 kapitel av 6 och ska nu gå vidare till ett nytt kapitel. När jag sedan gått igenom alla kapitlen så ska jag bara plugga och plugga så att jag kommer ihåg allt och förstår förstås och sånt tills nationellaprovet är, eller det heter ju ämnesprov nu för tiden haha.. :P

Aja, men får ta dagen som den kommer.. Skriver mer sen, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0