♥ Snart fredag;

Asså världens mest läskiga grej hände nyss! Usch och fy vad creapy! Det var såhär att mamma och jag satt här vid datorn och tittade på ett par bilder på min mormor där hon har en guldklocka runt halsen och jag frågade vem som hade fått klockan efter att hon dött och sånna grejer samtidigt som jag har musik på i bakrunden. Det spelades typ Shayne Ward - No you hang up. Sen stängde jag ner bilderna, mamma började gå ut från mitt rum och jag satt och sjöng på just den låten när det helt plötsligt mitt i låten ändrades till Marie Fredriksson - Sparvöga. Låten som vi hade på min mormors begravning, låten som hon älskade. Heeelt creapy! Just när vi pratade om henne och så ändrades låten som jag lyssnade på innan till den låten.. Hahah kan inte släppa det! Så sjukt alltså. Kommer inte kunna sova inatt, det är ett som är säkert..
Hon vill säkert säga nåt men jag vet inte vad. Asså det är fett läskigt även fast jag vet att det är min mormor som är här o spökar..


I alla fall är plugget över nu, har kommit ganska långt med rapporten och ska sedan sammanfatta allting när jag är klar.
Måste typ gå och lägga mig snart eftersom att jag ska vara på förskolan kl 7.00 imorgon :O slutar dock 14.30 men ska sedan gå och hälsa på förskolan som jag var på innan jag sökte till Barn-och fritidsprogramet.

Aja, mycket text! Orkar inte skriva mer..
Skriver nog ett inlägg innan jag drar iväg väldigt tidigt imorgon, tills dess god natt! :) ♥


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Shit vad läskigt, jag skulle inte kunna sova heller :o



SV: Nämen o så säger du inget till mig? HAHAHA har jag hettat Ferra sedan du fick mitt nr? xD

2010-03-11 @ 22:51:45
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0