♥ Snart är det fredag igen!;

God kväller allihop.

Kom precis ut från duschen och ska snart föna mitt hår innan jag går och lägger mig. Det blir att gå upp tidigt imorgon när jag börjar 7.30 men måste åka härifrån 7.15.. Dock slutar jag 15.00 vilket är skönt en fredag :)
Sen ska jag möta upp Jenna eller om hon kommer till mig först, sen ska vi dra vidare till.... :O det berättar jag inte nu haha men har "föräldrafritt" i princip hela helgen så det bli kul när Jenna ska vara här och vi ska hitta på roliga saker, bla karaoke...Hehe mer får ni veta sen... ;)

Vi ses imorgon, god natt natt natt natt natt ♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja men inte har jag tid för att laga våfflor xD



Nää, värken är över. Jag brukar vänta en dag och om det inte går över då söker jag. :p



Hahah okej xD

2010-03-26 @ 08:55:39
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0