♥ Slut på det roliga;

Haha har haft det sjukt roligt hittils idag och min moster som messar mig och skickar saker när hon sjunger och skrattar. Jag sa till henne "Du kan inte sjunga utan att du skrattar" så nu håller hon på att försöka bevisa att det faktiskt går men hon har inte lyckats hittils men jag har fått mig flera goda skratt på vägen dit hahaha :) Snacka om att vi är lika, känns som om hon är i min ålder ibland :) Hehe

Aja, slut på det roliga. Nu ska mamma och jag laga käk. Lasagne blir det eftersom att jag var sugen på det idag :) Mums! Haha.. Egentligen skulle jag plugga idag, men hur kan jag lyckas med det när jag blir distraherad hela tiden? Har lagt det på hyllan tills imorgon hehe, inte bra anci säger jag till mig själv... :P

Skriver mer sen puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0