♥ Slask;

Tjoba! Kom hem för ett tag sen och har snackat hela vägen från förskolan och hem med min moster. Hon är tokig! Haha ^^ Fick ta av mig mina strumpor nu när jag kom hem eftersom att de var blöta av allt slask som är ute på marken, det läcker in vatten i mina dojjor och det är nog snart dags att köpa nya. Våren är här, det känns verkligen !! =)

Haha asså barnen på förskolan är bara för härliga! Alla kom springandes mot mig och puttade nästan ner mig i snön. Alla kittlade mig så att jag asgarvade haha, det var roligt. :)


Nu ska jag snart börja med maten och det blir kyckling m ris och såndär uncle bens sås i burk. Gott hoppas jag :P

Vi hörs mer sen ♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha men jag hade inget att blogga om i morse så därför skrev jag om det xD :D

2010-03-10 @ 17:58:08
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0