♥ Skön promenad;

Tjas!

Har precis varit på en snabb-promenad med Samira och det är mörkt men väldigt skön luft ute. Inte alls kallt! Det gillar vi verkligen. Hoppas den riktiga våren med den riktiga värmen finns runt hörnet nu.

Nu så ska jag ta och packa de saker/kläder jag ska ha med mig. I'm leaving tomorrow and I'm coming back on friday or saturday. ;) Usch måste öva på min engelska säger mina mentorer, men skrivningen är det inget fel på utan mest det verbala, "the talking" om man säger så.. Har världens komplex för att prata engelska men får verkligen öva upp mig för i Paris lär nog ingen prata svenska haha..

Sen så ska jag bara ta det chill! Ha en bra kväll :) Puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jo, det var trist :( men jag klarar säkert omtentan, det vet du :D

2010-03-29 @ 21:20:05
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0