♥ Shopping & resturangbesök;



Tja tja!
Vaknade vid 9 imorse och tydligen så hade min moster vaknat tidigare än mig och sedan stått och stirrat på mig haha men jag vaknade i alla fall inte. Måste ha sovit som en stock! Haha ^^

Vi har varit in i stan och shoppat! Jag har shoppat mycket för billiga priser som t.ex ett par jeans som endast kostade 160 kr, jag menar det är inte ofta man får jeans för ett sånt billigt pris. Snacka om att jag är ekonomisk! (a) :)
Köpte sedan en randig tröja på lindex, vilket är mode just nu haha.. Sen en väska som jag har kikat på sedan 2 månader tillbaka men köpte den äntligen nu. En ny plånbok för 90 kr med mera fack för kort vilket jag behövde eftersom att plånboken jag har nu inte har tillräckligt med plats för kort. Ett par svarta leggings blev det såklart också.

Snacka om att jag köpt mycket denna månad för ett så billigt pris och ändå så har jag pengar kvar! Det brukar ju vara väldigt sällan jag har pengar kvar haha.. (a)
Har även köpt denna månad en jacka och ett par skor. Heeeelt sjuuukt men nu får jag ha det jag har eftersom att alla pengar som kommer in ska gå till Paris-resan i höst. Idag är jag glaad!! :D:D


Ikväll så ska jag och min moster ut på en resturang och käka middag och jag ska dricka ett glas vin för första gången på en resturang haha (bara för att jag vill visa mitt leg) (a)


Aja, men det kommer nog komma upp några bilder eller så innan kvällen är slut.
Hörs senare, pusshej  ♥♥


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: hahah :D

2010-03-31 @ 14:57:03
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Jenna

Haha, kan vara så att jag har börjat blogga igen. XD

2010-03-31 @ 15:11:37
URL: http://jebricaes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0