♥ Rubrik saknas;

Tjo! Hjälp vad tiden går fort alltså..Mamma mia som alla säger xD

Är inte ett dugg trött och har inga planer på att gå och lägga mig ännu i alla fall även fast jag kanske borde eftersom att jag ska upp tidigt imorgon och dra till apu. Hjälp, barnen på förskolan håller på att testa sina gränser, eller mina gränser om vad som är okej och när jag ska säga åt dom att inte göra så och säg inte så och så vidare. Lite kul faktiskt hehe.. :P

Har fått en pluggvän i matte, Jassa! Min underbara, älskade, smarta Jassa!! :D♥ Ska till henne på lördag och käka och umgås annars i alla fall men jag kommer nog ta med mig böckerna eftersom jag är in desperate need of help just nu att jag nästan gör vad som helst för att få det.. Okej kanske inte vad som helst men ni fattar hoppas jag ;) Haha

I alla fall så ska jag nu bege mig ut i köket och vidare till kylskåpet för att se vad som finns, är lite hungrig faktiskt..
Senare blir det god natt så jag skriver det nu: GOD NATT! o hoppas jag får bättre med sömn i natt, annars finns ju alltid kaffe redo och klart när jag kommer till förskolan imorgon som jag ändå kommer att dricka oavsett om jag får bra sömn eller ej.. Jag har börjat samla på vuxenpoäng genom att dricka kaffe som "vuxna" människor gör xD :P Haha

Aja nu ska jag gå annars kommer jag aldrig härifrån.. God natt igen! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0