♥ Rätt som vann mello;

Har precis kollat klart på Melodifestivalen, Anna Bergendahl från Idol 2009 vann! Stort grattis till henne. Så chockad hon blev.
Jag hade verkligen hoppats på att Eric Saade - Manboy skulle ta hela skiten att jag verkligen röstade. Första gången liksom haha not.. :P Men men, hoppas hon verkligen tar hela ESC grejen så att Sverige kan ta tillbaka platsen vårt land ska vara på..


Nog om det, är på ett väldigt skratthumör just nu men har ingen aning om varför. Pratade med min moster nyss så där är kanske anledningen. Hon har förresten gett upp om att hon säger att hon kan sjunga en låt utan att börja skratta för det kan hon verkligen inte. Haha hon skrattar så sjukt mycket som gör att även jag börjar skratta.. Haha snacka om lättroade människor det finns xD Aja ska väl hitta på nåt nu tills det är läggdags. ;)

Jag full i skratt haha

Skriver mer sen  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0