♥ Radiolyssnande;

Tjollahopp! :) ♥

Kom precis hem och ska snart gå och tvätta mitt hår och sedan plugga matte innan Jaz kommer hit vid 18. Då ska vi göra våfflor, det ska inte ni! Na na na na na na :D Muuuums
Som jag skrev tidigare är det inte våffeldagen förrän imorgon men vi käkar idag istället, eller vem säger att man inte får käka våfflor fastän det inte är våffeldagen? Det är ju inte så att alla bara äter semlor på semledagen? Hahah nu var jag smart! xD

Just nu sitter jag och lyssnar på Darins nya låt på radion, you're out of my life. Sitter och sjunger med också, alltså alla melodifestivalslåtar har fastnat någonstans på hjärnan haha inte bra.. ^^


Näpp nu så ska jag gå och göra lite nytta, måste kanske diska innan hon kommer också eftersom det ser ut som ett "diskberg" haha nytt ord! :P Så kanske mamma blir glad också när hon kommer hem från teckenspråkskursen och ser att det är diskat. ;) Bilder kommer på våfflorna ;)

Jaja, vi hörs sen.. Ciao ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0