♥ Onsdagskväll;



God kväll alla! :)

Dagen har varit sjuk rolig!! Med en massa shopping, resturangbesök och så vidare. Roligast var ju nästan när vi var påväg hem, när vi satt i bilen. Jag drog på volymen i stereon och världens bas bröt ut och jag sjöng på som jag vet inte vad. :) Btw så fick jag inte visa mitt leg tyvärr. Han frågade om jag var 18 och jag sa "aa" så gav han mig ölen utan att fråga om leg hehe... Ser jag verkligen så gammal ut så att jag inte behöver visa leg nånstans? Egentligen så borde man gå ut oftare och råka "glömma" leget och se om de frågar just då när man inte har det med sig... :P

Sen nu så har vi kikat på andra avenyn och skrattat och skojat en massa och kvällen fortsätter...UTAN ER hahahaah!!! :D:D
Här är bilder!




(Vi är ju lite crazy men det går ju i släkten, haha)

Hörs mer imorgon, goooood naaaatttt!!!  ♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

hräliga bilder :D



SV: Ursäkta? Så du menar när du själv köper loka så har du med dig glas ute och dricker ur det? :P

2010-03-31 @ 23:03:51
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0