♥ Onsdag;

God morgon god morgon! =) Allt bra? med mig är det bara bra.

Det har börjat snöa ute igen, fy på det säger jag bara !!!
Ska om ca 10 minuter gå ut i snön och bege mig ner till bussen och dra till apun. Det är snorhalt ute just nu och om det fortsätter snöa såhär så kommer man inte se isen på marken vilket betyder att jag kanske ramlar *hoppas inte* hehe.. Måste köpa nya skor alltså!

Aja, idag slutar jag 15.30 och när jag kommit hem så ska jag plugga matte och kommer antagligen prata i telefonen mestadels av tiden för att få hjälp.. Usch varför känns det så pinsamt att be om hjälp??? kanske för att sällan brukar göra det? inte för att jag är världens smartaste person men brukar klara det mesta utan som helst problem..Aja..


Vi hörs senare när jag kommit hem, innan jag börjar plugga..
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0