♥ Onsdag;

Tjingeling god morgon! :)

Här sitter jag återigen en vardagsmorgon som denna och solen skiner härligt ute. Hoppas den stannar uppe på den klarblåa himlen och inte får för sig att försvinna bland molnen som kanske kommer dit senare.

När jag kommer hem från APUn så måste jag plugga matte ett tag innan Jaz kommer hit. Vi ska nämligen göra våfflor med bär och grädde på. Mums! Egentligen är det ju våffeldagen imorgon men vi båda kan inte umgås då eftersom vi har andra planer, som att t.ex plugga och annat.. Så vi käkar idag! :D Bilder kommer förmodligen sen också haha, måste ju ta bild på konstverken vi gör av smet/bär/grädden osv.. Hehe



Är hemma vid 16, vi hörs då! Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jag lovar, den var fin. Jag skulle aldrig kunna rita så fint :D



Ja, jag skriver också fort men ändå sparar jag tid om jag förkortar allt hahah. O ja, jag är lat :D:D



Nej, nelika ska jag verkligen inte glömma :D

2010-03-24 @ 14:21:29
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0