♥ Mat och plugg;

Tjo!

Kom hem för ca en kvart sen och ska snart börja laga mat så jag får energi till att plugga sen, det blir bara plugga, plugga, plugga.. Har de flesta bitarna på plats men måste verkligen råplugga nu! Det enda som suger är att jag är 1-2 poäng från godkänd i matte på proven vi haft och jag blir så galen! Ska kolla igenom de 6 prov vi haft sen i september och se vad jag behöver träna mer på och så vidare men måste även plugga på allt annat också eftersom att även om jag fick rätt på de sakerna på provet betyder inte det att det verkligen sitter fast i min hjärna.. Åh just nu önskar jag att jag hade ett mattesnilles hjärna !! xD

Skriver mer sen puss ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: BÖGJÄVEL

Hej! =) Allt bra?

2010-03-17 @ 17:52:06
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0