♥ Måndagskväll;

God kväll alla glada och superhärliga människor! =)

Nu är det kväll igen och det är dags för ytterliggare ett avsnitt av CSI kl 21, rålääängtar!! :)
Innan dess så ska jag hoppa in i duschen, göra mig en kopp te och sedan läsa lite till ur boken jag fastnat i. Sedan blir det att sova eftersom att jag inte fick så mycket sömn inatt och vill mer än gärna vara utvilad. Börjar kl 9.00 och går till 16.30 imorgon, lång dag med andra ord.. Eller om man tänker efter så blir det inte en längre dag än vad det var idag när jag började 8.00 och slutade 15.30.. Hehe^^


Ha en fortsatt mysig måndagskväll, vi hörs imorgon. God natt! :)  ♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja visst är det lite svårt o tro att det har varit så varmt idag :D. Verkar vara plus grader nu hela veckan här uppe :)



2010-03-08 @ 23:24:46
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0