♥ Ledig men ska till skolan;

God morgon.

Tydligen somnade jag igår när jag läste eftersom att jag vaknade vid 03.00 när min lampa var tänd och boken låg för mitt ansikte haha.. Sen hade jag jättesvårt för att somna om. Tror inte att jag somnade om förrän vid 05.00 nångång. Det är anledningen till varför jag vaknade nu, så här sent som jag brukar säga. Vilken tur för mig då att jag är ledig och har påsklov!! Annars hade jag nog inte orkat upp till APUn tror jag.

Just nu väntar jag på att kaffet ska bli klar i kaffebryggaren, sen så ska jag nog sätta mig ner för att äta frukost samt lyssna på musik och fortsätta skriva dit lite saker på APU-rapporten.

Senare idag så ska jag bege mig till skolan för att ha utvecklingsamtal som resten av klassen också har idag, bara att jag är sist kl 17-17.20..Suck att behöva åka så långt för att vara där i ca 20 minuter. Aja..
Ida skulle nog också följa med mig hem sen. Hon ska kika på om hon vill låna någon väska av mig eftersom att jag har så många. Sen så ska vi eventuellt baka. :) Mamma är på möte till 21 ikväll så jag är friiii hela dagen! Skönt!!!
O imorgon åker jag! :D:D

Hörs mer sen innan jag sticker iväg, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0