♥ Internet strular men glad ändå;

Internet strulade imorse så förlåt för att ni inte fick läsa ett morgoninlägg men men..


Tjaba! :D

Nu har jag lov i hela 17 dagar !! GAAAALET! haha :D Men på måndag blir det att åka fram och tillbaka till skolan för utvecklingsamtal haha, spännande *not*.

Det har varit en ganska så stressig dag när majoriteten av barn håller på att skrika och grina nonstop, det är väl bara för att det är fredag antar jag.

Senare så ska Jenna komma hit för att hon ska vara här, vet inte hur länge men helgen! :) Mamma är i Ullared och jag passar såklart på att uttnyttja tiden väl medans den finns, så det blir en massa myyys! :D

Uppdatering senare ikväll men tills dess får ni ha en underbar fredag, det ska i alla fall jag ha! :D

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Det gick faktiskt jättebra :D vad händer nu till helgen då? :)

2010-03-26 @ 17:07:21
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0