♥ Hjälp!!;

Fick ett hemsk besked inatt om att vårat hus är nerbrunnet till grunden. Hemskt! Pappa, karina och travis var inne och sov men kom ut oskadda men huset är totalt borta och inget finns kvar så det är ju väldigt tråkigt..
Fick knappt någon sömn efter det och började tänka på allt som fanns i huset..usch!!


I alla fall så har min moster och vi försökt underhålla oss med att spela "Vem vill bli miljonär" på dvdn och vi vann faktiskt! Trots lite fusk vid sidan av..Hehe (a) Sen så har vi käkat lunch och jag har försökt och styla min mosters hår vilket inte blev så fint men men...
Det blir inget Örebro pga snöoväder.



Skriver antagligen mer senare, ha en bra dag! Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hemskt med branden, vart ska de ta vägen nu då? :o vad orsakade branden?



SV: Höhöh det har jag visst xD :P



Haha, det är iofs sant :)

2010-03-01 @ 16:33:39
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0