♥ Hittar ingen passande rubrik;

God kväll! Tidigare åt jag en smarrig kycklingsallad som jag köpte då jag är lat idag och orkade inte laga middag hehe ursäkta men det måste finnas sånna dagar också, tack o lov valde jag det nyttigare alternativet ;)



Har även fått ut massor med frustrationer och ilska bland annat tidigare idag vilket är bra då man med jämna mellanrum måste släppa ut allting som tynger ens hjärta och ens tankar. Jag känner mig mycket lättare inombords och kan nu fortsätta vidare med ett leende. :)


Så fort jag pratat med Jenna i telefonen ska jag hoppa in i duschen och sedan plugga lite, har inte haft lust att ens titta på böckerna ikväll, kalla mig lat javisst! Men jag ORKAR INTE! Jag får helt enkelt skylla mig själv då om det går sämst på nationella sen...



Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack tack :D



Meh, våffeljärn då -.- haha. Nää, orka skaffa det för en dag xD.



Ja du, jag fick värken under hela natten och fan vad ont det gjorde.



Jaha hahah näää, eller det kanske är så. Inte vet jag, jag förstod det som journalen. För efter att man har varit hos en patient och gjort något måste man skriva i journalen. Det som inte skrivs i journalen är inte gjort, fastän att man kanske har byt såromläggningen eller ngt sånt :p

2010-03-25 @ 20:58:02
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0