♥ Haha;

Sitter just nu och sneglar på "Petra Mede Show" som har premiär nu på 3an. Världens diva måste jag säga haha.
Ska dit till hennes show med Jenna, min moster och några till den 26 april tror jag att det var. Haha ska bli kul typ, inte för att jag vet vad hennes program handlar om men hon är helskön! Man får sig ju ett gott skratt ändå.

Snart så ska jag gå och lägga mig, är grymt trött och seg! Känns inte som om det finns någon anledning att hålla sig vaken..Hehe
Börjar 9.00 imorgon och slutar 16.30, lång dag men får i alla fall en någorlunda sovmorgon vilken känns skönt. :)

Vi hörs imorgon, god natt då :)  ♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha vad finns det för andra ord istället för EGOEGO då? :D

2010-03-15 @ 22:16:36
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0