♥ Gäsp;

God *gäsp* kväll på er! Haha är verkligen supertrött och har sagt en hel del konstiga saker ikväll och inte fattat något av vad folk sagt till mig heller haha.. Nu blev det krångligt, ja ni ser hur trött jag är.

Ska väl snart gå och lägga mig antar jag eftersom att jag varit uppe sen kl 5.45 imorse och då blir man lätt trött.
Har inte gjort så mycket ikväll, käkat lite godis och sett på bland annat MTVs Hogan knows best, MTV Cribs, någon boxnings match och lite av Let's Dance medans jag bläddrade på tvn efter nåt bra program eller film.

Förhoppningsvis får jag sova ut imorgon eller om jag vaknar av att solen är uppe tidigt imorgon, fast då blir jag bara glad ändå att solen skiner så fint men inte allt för tidigt i alla fall.. Haha :P

Aja, nu ska jag messa med Jassa en stund innan jag går och lägger mig. En massa kärlek till henne! <3

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: JO det gör du visst, du måste börja inse att du gör det :P

2010-03-13 @ 00:43:33
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0