♥ Friday night;

Tjo tjo! Nu är det färdigpluggat för mig ikväll men det fortsätter till viss del imorgon.
Har precis tagit det lungt, chillat och lyssnat på musik samt kikat i den nya H&M katalogen som ramlade ner i brevlådan tidigare idag. Håller också på att gäspa för fullt samtidigt som jag har skrattat mycket den senaste halvtimmen när jag pratat med min moster som jämt får mig att skratta. Kaffet tycks bara göra mig tröttare men hjälpte mig att plugga sjukt mycket! Fryser gör jag också, får hämta min filt och vira runt mig. Myyys :)

Snart blir det sängen, är så sjukt trött över att jag gick upp kvart över 6 imorse för att dra iväg till APUn men men, that's life and I have nothing to complain about either, although I was the one who chosed the hours of work..Anyway hehe nu blev det lite engelska också  (a) I have to practise ;)

Aja, vi hörs mer imorgon, puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Nej, det är det faktiskt inte men ändå så är man nervös haha :D



Haha, det gör jag väl varje dag? :D nytt ord varje dag :)



Nej då, du är inte konstig :D.

2010-03-20 @ 00:42:42
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0