♥ Fredagsmys;

Tjoho! Kom hem för ca en halvtimma sen efter att ha varit och besökt förskolan jag var på innan jag sökte till barn-och fritidsprogrammet. Alla barn sprang fram till mig och skrek: ANGEEEEELIIIIICAAAA !! :D skit glada vart dom. Glad att man är omtyckt nånstans iaf. :)

Mitt fredagsmys kommer att bestå av en massa kaffe och matteböckerna framför mig, inge vidare kul men känner att jag verkligen måste. Hoppas verkligen på att det ger några resultat annars har jag ju kastat bort min tid fullständigt på ingenting ! Hehe men nu får jag tänka positivt :)
Imorgon blir det i alla fall mys hemma hos Jaz, men tar även med böckerna eftersom att jag fått en studykompis! najs faktiskt men vi ska också laga middag och umgås :)  ♥


Skriver mer sen, ha nu en riktigt trevlig fredag!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0