♥ Frågor och svar;


Blivit hemringd av din lärare p.g.a misskötsel?
ja faktiskt :S

Skämts över ditt namn?
ja

Gjort någon tatuering eller piercing?
yes

Blivit förföljd?
inte vad jag vet? :S

Blivit rånad?
nej

Åkt ambulans?
nää men skulle vilja, inte för att jag skadat mig då haha xD

Gjort något du ångrar?
ja

Dansat i regn?
jao :)

Badat naken?
d klart? haha

Varit nära att drunkna?
yes

Drömt att du faller ner i från ett stup?
nepp

Blivit inlåst och drabbats av panik?
ja usch!

Snubblat över dina egna skosnören?
jepp haha

Hoppat bungyjump?
nej och skulle nog inte våga :P

Laddat hem musik/film från internet?
ja..

Blivit tagen/hämtad av polis?
haha nej

Ljugit för en kille/tjej om din ålder?
ja, om jag inte minns fel..

Varit kär i en kändis?
Hahah jaa, Darin.. När jag var 13 tror jag.

Vad heter du?
Angelica

Vilket år och datum är du född?
910926

Vad är du för stjärntecken?
våg

Vart bor du och vart är du uppvuxen?
i Märsta

Har du ett stadigt förhållande?
nej

Vad går du i för skola/utbildning?
Vilundagymnasiet/Barn-och Fritid

Vad vill du bli i framtiden?
hm..svårt men jag vill jobba med barn ;)

Vad har du för drömmar?
allt för många som kanske inte kan uppnås.

Vad är din mardröm?
att någon jag älskar försvinner..

Har du lätt för att kunna lita på folk?
för det mesta ja :)

Har du lätt för att kunna bli kär?
Absolut inte, sånt tar tid.

Är du öppen att prata om dig själv inför andra?
japp :)

Har du tvångstankar?
ja lite ibland :P

Är du bra på att ta åt dig komplimanger?

ta åt mig ja men ibland kan det vara svårt att tro på dom..

Har du bra självförtroende?
det går oftast upp och ner annars ja ;)

Är du lycklig?
Det saknas alltid nåt..



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: HAha jag vet, har alltid varit rolig :D



Ja men det kan jag inte göra förrän i juni, så du får väl leva med snön till dess ;)

2010-03-14 @ 11:57:01
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0