♥ Forts. Earth Hour;

Har suttit och haft det mysigt helt ensam med katterna till sällskap. Haft tända ljus och lugn musik. SUPERMYS! :D

Ja, nu känns det som om man i alla fall varit delaktig i att "försöka rädda jorden" genom att släcka ner allting under 1 timme. Det känns bra :)



Ska gå och sova om ett tag, är verkligen supertrött då jag inte fick så lång sömn inatt när Jenna och jag gick och la oss sent och vaknade tidigt.. I morgon blir det sovmorgon :)


BTW: Glöm inte att vrida fram klockan innan ni går och sover! (t.ex. om klockan är 01.00 när du ska sova, vrid fram den då till kl 02.00)

Jag kan inte förstå hur vissa människor kan stå ut med sig själva, de tycks inte ha något samvete överhuvudtaget och jag fattar inte att man kan glädjas och känna tillfreds över att någon mår dåligt.. Jag är skit arg !!!! -.-


God natt


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Oj oj, vem är du sur på? :o



SV: Såklart att jag ska få rabatter och gratis produkter, it's me FERHAT BAYSAL. Ändra ditt namn till de så får du det säkert också :D



Jo tjena, plötslig så funkar inte mobilen heller xD.



nej jag lovar hahaha

2010-03-28 @ 01:04:26
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: men herregud, du kan väl förstå att jag mena TV o allt också haha xd

2010-03-28 @ 01:09:32
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: My

hej hej, allt bra med dig idag? :)

2010-03-28 @ 15:25:44
URL: http://mydarnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0