♥ Första dagen på APU;

God morgon! Vaknade vid kl 6 av att solen sken in genom en springa i min gardin, härligt va? Våren är nog påväg nu när solen varit uppe i princip varje dag sen i förra veckan.
Har fortfarande ont i vänstra sidan av nacken, vet ej vad det beror på eller vad man kan göra åt saken. Jag kan inte sitta rakt och dra huvudet till vänster utan att det gör ont så att jag måste flytta hela kroppen... :/ TIPS?

I alla fall så är det min första dag på min APU som kommer ske under 5 veckor på en förskola. Jag börjar om en timme och slutar 15.30. Funderar på att handla efteråt eller om jag drar hem direkt, jag kanske inte orkar.. Haha^^

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Du måste ha sovit fel inatt och det finns inget att göra åt det riktigt eller lite massage kan hjälp :P

2010-03-08 @ 12:17:00
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0