♥ Första dagen avklarad;

Denna dag har känts superlång verkligen men den har varit riktigt rolig faktiskt! I början var barnen lite blyga men det släppte under dagens gång, för mig med. :)
Var iväg och handlade en ny ansiktskräm och två nya böcker som verkade spännande. "Utan ett ord" av Linwood Barclay som är liknande en thriller för er som gillar sånt och sedan "Syskonkärlek" av Sheila O'flanagan som är lite mer av en komedi/romantik bok.

Måste även börja skriva min rapport lite nu med stödord och sånt, måste typ hålla dagbok varje dag om vad som händer där och så vidare så att jag sedan efter 5 veckor kan skriva en fullständig rapport om min tid där :).

Nu så ska jag gå och chilla samt börja läsa någon av böckerna.

Ta det chill!  ♥



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hehe kul att det gick bra på APU :)



SV: ja det känns bra att ha kommit igång med träningen :)

2010-03-08 @ 17:04:59
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0